1. Haberler
  2. Genel
  3. Biyologlar Derneği’nden eleştiri

Biyologlar Derneği’nden eleştiri

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Biyologlar Derneği Başkanı Mustafa Kofalı, eğitimde yaşanan gelişmelere ilişkin yazılı bir açıklama yaptı.

Dernek’ten verilen bilgiye göre, Kofalı açıklamasında, “Eğitim sistemimize ve tüm toplumumuza bilinçli ve planlı bir şekilde uygulamaya çalışılan gerici adımları şiddetle kınıyoruz’ ifadelerini kullandı ve  bu tür adımların bilimsel düşünceye ve eğitimin temel ilkelerine zarar verdiğini savundu.

Biyologlar Derneği olarak öğretmenlerin mücadelesinin yanlarında olduklarını belirten Kofalı, Atatürk’ün ‘Hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir’ sözünü hatırlatarak, bilim ve fen yolunda ilerlemeye devam ettiklerini ifade etti.

Biyologlar Derneği’nden eleştiri
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter