1. Haberler
  2. Genel
  3. Başbakan Ünal Üstel, Ali Yerlikaya ile bir araya geldi

Başbakan Ünal Üstel, Ali Yerlikaya ile bir araya geldi

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hükümet ortaklarıyla birlikte Ankara’da temaslarda bulunan Başbakan Ünal Üstel, Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile bir araya geldi.

Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan Yerlikaya, “Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ünal Üstel’le bir araya geldik, İçişleri Bakanlığı olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ile yürütülen iş birliği faaliyetlerimiz hakkında değerlendirmelerde bulunduk” ifadelerini kullandı.

Yerlikaya, nazik ziyaretleri için Başbakan Üstel’e teşekkür etti.

Başbakan Ünal Üstel, Ali Yerlikaya ile bir araya geldi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter